Yumurtalık kanserine karşı düşük yağlı besin
AA
ABD'deki Fred Hutchison Kanser Araştırma Merkezi uzmanlarının, menopoza girmiş 49 bin kadın üzerinde 8 yıl boyunca yürüttüğü araştırma sonucunda "düşük yağlı beslenmenin kadınları yumurtalık kanserinden koruyacağı" belirtildi. Düşük yağlı ürünlerle beslenen, daha çok sebze, meyve ve tahıl ürünleri tüketen kadınlarda kanser riskinin diğerlerine göre yüzde 40 daha az olduğu saptandı.

Cafe